کد خبر: ۳۲۳۱۲۲
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
0
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 99 از موکول شدن بررسی لایحه بودجه سال آینده در صحن پارلمان به پس از انتخابات یازدهمین دوره مجلس خبر داد.

 

هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 99 در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پول‌نیوز با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه سال آینده در این کمیسیون، گفت: با توجه به وقوع شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، مقداری از برنامه‌‌های کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه 99 با کُندی مواجه شد، زیرا نمایندگان برای مشارکت در برنامه‌‌های تشییع این شهید بزرگوار حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در جلسات اخیر کمیسیون تلفیق بودجه 99، بررسی بخش‌‌های درآمدی پایان یافته و از روز یکشنبه آینده (22 دی) روند بررسی بخش‌های هزینه‌ای آغاز خواهد شد، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، قرار است کمیسیون تلفیق از هفته آینده در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در دو نوبت صبح و عصر جلسه داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 99 تصریح کرد: پیش‌بینی و ارزیابی‌ها از روند بررسی لایحه بودجه 99 در این کمیسیون این است که نهایتا تا دوم بهمن بررسی این لایحه در کمیسیون تلفیق پایان می‌یابد.

قوامی تأکید کرد: پس از اینکه بررسی لایحه بودجه 99 در کمیسیون تلفیق پایان یابد، نمایندگان مجلس از دوم بهمن به مدت 10 روز، یعنی تا 12 بهمن فرصت دارند تا پیشنهادات خود را درباره این لایحه به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 99 در پایان خاطرنشان کرد: بررسی لایحه بودجه 99 در مجلس نیز از روز یکشنبه ( 3 اسفند) و پس از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس آغاز و پیش از پایان سال 98 و در مدت زمان دو هفته‌ای در پارلمان پایان می‌یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: